Kisah Lucah Melayu
Koleksi Kisah Seks Melayu Negeri Jiran



Cinta Atau Seks?

Ini rahman. Kepada pembaca yang telah mengenali aku, sehingga kini aku pernah bersetubuh dengan 3 orang wanita. Dua gadis remaja berusia 14 tahun dan seorang wanita yang telah berkahwin, iaitu pensyarah aku. Nak tahu lebih lanjut, silakan baca cerita yang pernah aku tulis terrdahulu. Terlebih dahulu, saya ingin katakan bahawa kali ini aku tidak menulis pengalaman seks aku. Tapi, kali ini aku akan ceritakan pendapat aku tentang seks dengan cinta.

Setiap orang, lelaki atau wanita, akan berkahwin juga akhirnya. Masalahnya, alam perkahwinan pada pendapat saya mesti diutuhkan dengan hubungan seks yang seimbang antara suami dan isteri. Tengok saja cerita tentang suami dan isteri yang curang dalam halaman website ini cukup untuk menceritakan betapa hubungan seks penting dalam perkahwinan. Lagipun, apakah bezanya pasangan yang belum berkahwin dan telah berkahwin? Ya, jawapannya mudaha saja, boleh melakukan hubungan seks secara halal dari segi agama dan juga undang undang.

Saya ingin melahirkan pendapat tentang lelaki yang bekerja keras untuk mendapatkan wang bagi menyara keluarga. Sebenarnya, bagi para suami yang sebegitu, please..tanyalah isteri kamu apa yang dia nak? Adakah rumah besar, kereta besar atau orgasme besar yang dia inginkan dalam hidupnya? Berikan apa yang patut. Saya buat pesanan ini sebab nampak banyak isteri yang curang selepas rumah besar, kereta besar dapat suami sediakan..tapi nafkah batin dikorbankan sebab suami telah habis banyak tenaga tumpukan perhatian di pejabat.

Maka, setiap hari inilah rutin hidup mereka. Bangun pagi, gosok gigi, cuci muka sendiri. Makan Roti, minum kopi, pergi pejabat sendiri! Ingat lagi tak lagu masa tadika ni? Yang teruknya, demi mencari rezeki sesuap nasi, banyak lelaki terperangkap dengan lagu ini. Setiap hari, itulah kerja mereka. Bagi yang nak naik pangkat, terpakasalah buat overtime, kadang kadang samapai lewat malam. Ingat wahai para lelaki, isteri kamu kat rumah tu tengah tunggu. Kalau kesepian, nanti diri sendiri juga yang rugi.

Isteri zaman sekarang bukan macam dulu. Para suami jangan ingat macam 30 tahun lepas, hanya kamu saja yang kawal seluruh keluarga. Wanita zaman sekarang banyak yang sudah boleh menyara diri sendiri. Jadi, perkahwinan bukan lagi bermotifkan mencari seoarang suami untuk menyara diri dan anak anak semata mata. Isteri mencari teman hidup yang boleh dibicarakan hal peribadi dan tentunya kalau mampu, memberikan orgasme besar setiap malam.

Para isteri, tepuk dada tanya selera! Kalau diberi pilihan, kamu nak suami sendiri kerja keras di pejabat, lepas itu malamnya letih lesu sehingga tak dapat puaskan pantat kamu? Atau sanggup hidup sederhana (I mean cukup makan minum dan ada sebuah rumah la at least) tapi setiap malam mampu memuaskan nafsu kamu di ranjang? Zaman sekarang susah nak dapat suami yang dapat "on" tiap tiap malam. Biasanya hujung minggu boleh lah sekejap, itupun tengok waktu. Kadang kadang OT, habislah menanti si isteri 2 minggu hingga sebulan tak dapat seks.

Para suami, jaga jaga. Awas! Ancaman datang dari pelbagai aspek. Jangan percaya sangat dengan jiran, kawan malahan adik beradik sekalipun! Kalau mahu isteri setia, kamu pun mesti setia, dan kalau mampu, puaskan isteri setiap malam. Buat apa kerja sehingga gaji puluhan ribu ringgit andainya maruah lelaki tergadai akibat isteri ditiduri lelaki lain? Berbaloikah? Buka mata, baca cerita dalam sumbercerita.com ini, tengoklah jeritan batin wanita zaman kini yang ingin setia tapi para suami sendiri tak mampu nak puaskan kehendak batin isteri.

Akibatnya, terjadilah kejadian yang tidak dijangka jangka. Tengok ruangan "Sedarah", pada mulanya saya memang tak suka ruangan ini sebab dari segi moral, saya tak boleh terima hubungan seks sedarah. Lama kelamaan, saya membaca cerita dari bahagian ini sebab nak fahami mengapa terjadi perkara seperti ini. Memalukan? Tapi, itulah yang terjadi kepada masyarakat sekarang! Bila nafsu menguasai diri, manusia tak kenal dosa, kakak,adik, ibu, bapa, nenek, datuk, semua pun bertaraf binatang yang kehausan seks saja bila sampai masanya.

Bagaimana pula dengan cinta? Apa kaitannya dengan seks? Mestikah seks dilakukan dengan orang dicintai sahaja? Adakah cinta untuk seks ATAU seks untuk cinta? Mana satu lebih kepentingannya? Pada pendapat saya, cinta tak kekal ke mana-mana tanpa seks. Bayangkan hari ini kalau seorang lelaki berkahwin dengan wanita yang fobia seks sehingga tak berani buat hubungan seks...Mahukah lelaki mengahwininya? Mungkin..tapi susah keadaan ini berlaku dalam hidup realiti. Dalam cerita dari TV, mungkinlah terjadi.

Atau tanya perasaan wanita berumur 20-an atau 30-an yang terpaksa berkahwin dengan orang tua bermur 40 ke 55 tahun. Biasanya, perkahwinan sebegini adalah atas dasar $ sahaja! Hubungan seks pasangan sebegini juga tidak ke mana, lelaki jenis perkahwinan ini selalu tidak bermaya lagi. Baru masukkan batang keluar masuk pantat perempuan tak lepas 20 kali, sudah pancut air mani meledak ledak. Itulah keadaannya, zaman moden, semuanya ekspress, bas ekspres, penerbangan ekspres, cuci filem ekspres..hinggakan orgasme suami pun ekspres.

Please..dont cum until the girls cum first. Kalau tak boleh control, at least cuba jilat tetek dan kelentit wanita samapai dia orgasme at least once sebelum masukkan batang. Tahu kenapa? Ini masalahnya kepada banyak lelaki yang cepat orgasme. Percaya atau tidak, memang wujud banyak wanita yang tidak pernah mencapai orgasme sepanjang hayatnya. Kesian wanita jenis ini, kebanyakannya yang berfikiran tertutup dan merasa malu kalau berbicara tentang seks. Jadi, bila mahu melakukan hubungan seks, suami terus sondol batang dalam agak agak 20 kali, dah terpancut air mani. Sedangkan si isteri belum lagi rasa apa apa pun. Kesian wanita kalau dapat suami macam ini. Jadi, bagi yang tahu untuk servis diri sendiri, gunakan jari untuk mengusap usap kelentit sendiri sampai klimaks lepas itu. Ada juga jenis yang terakhir, iaitu yang tidak tahu servis diri sendiri, lagi teruk, jadi wanita jenis ini hanya akan merasa seks adalah sakit kerana pantat belum basah kalau ditusuk dengan batang memang menyakitkan. Golongan ini paling kasihan.

Pernah terpikir hubungan antara cinta dengan seks? Kalau ada cinta tanpa seks, bagaimana keadaannya? Bayangkan wanita yang berkahwin dengan seorang lelaki yang impoten (tidak mampu membuat hubungan seks), begitulah keadaannya. Kedua dua saling mencintai tapi tidak mampu membuat hubungan seks. Cinta jenis ini kalau wanita tidak pernah merasa seks dalam hidupnya, boleh bertahan. Kerana wanita itu belum tahu nikmatnya dimasukkan batang. Tapi, jika wanita itu tahu atau pernah merasa hubungan seks..hubungan cinta itu tidak akan berkekalan lama. Atau wanita akan curang (bukan sengaja sebenarnya, tapi sebab pengaruh nafsu selalu mengatasi akal, cinta dan segalanya).

Kalau hanya seks tanpa cinta, bagaimana keadaannya? Bab seperti ini, banyak lelaki yang faham! Tepuk dada tanya selera! 99% lelaki sanggup membuat seks dengan perempuan yang tidak dicintainya. Kalau tak percaya, upah seorang pelacur yang cantik dan muda, lepas tu suruh dia goda lelaki tertentu. Peratus kejayaan mesti tinggi. Dari pandangan mata lelaki, seks dan cinta adalah terpisah. Dari pandangan wanita pula, seks dan cinta adalah tidak boleh dipisahkan. Sebab itulah wanita yang setia paling pantang jika suami ada hubungan seks dengan orang lain. Tapi, kalau suami tahu isteri ada hubungan luar, lagi teruk! Bab macam ini, suami bukan marah kerana rasa cinta, tetapi lebih marah kerana soal maruah lelaki! Dunia ini memang tidak adil, wanita terpaksa terima kalau diduakan tapi lelaki tidak boleh diduakan.

Sekarang saya beralih ke bab penjagaan badan. Zaman sekarang ini macam macam produk pelangsingan badan ada di pasaran. Wanita paling suka memiliki bentuk badan yang seksi. Pasaran ini memang cukup luas, banyak syarikat kosmetik dan pelangsingan badan mengaut untung dari senario ini. Kalau difikir balik orang dulu dulu mana ada makan produk produk macam ini. Badan gemuk ke kurus ke dapat suami juga. Itulah silapnya wanita zaman sekarang.

Saya kata sebegitu kerana lelaki mempunyai banyak citarasa yang berbeza. Ada yang pentingkan kecantikan mata, hidung, mulut atau wajah secara keseluruhannya. Secara personal, wanita kegemaran saya lebih dinilai dari wajah, lepas itu payudara besar, lepas itu yang lain lain saya tidak ambil kisah sangat. Tapi itu pendapat personal saya saja. Ada pula lelaki yang meminati betis, pinggang yang langsing, bentuk tangan, leher(orang Myanmar), kaki (orang China zaman dahulu) dan macam macam. Oleh itu, para wanita, mengapa menyeksa diri untuk lelaki? Just be yourself, lelaki yang sanggup terima kamu sebagai diri kamu yang sebenar adalah lebih setia kepada kamu.

Mengapa saya kata begitu? Wajah yang secantik mana pun akan berkedut juga selepas 20 ke 40 tahun berlalu. Bentuk badan yang secantik manapun akan terjejas juga selepas masa berlalu.. Kulit yang selembut sutera akan berkedut juga. Mengapa menyusahkan diri? Lagipun, mengapa ingin menjadi perhatian di khalayak ramai kerana badan yang cantik sedangkan risiko anda dirogol adalah lebih tinggi? Cukuplah seorang saja lelaki yang menikmati tubuh kamu, tapi memang kuat untuk puaskan diri kamu.

Ini semua hanyalah pendapat peribadi saya. Tiada yang betul tiada yang salah. Bagi golongan lelaki pula, pentingkan wanita. Jangan lepas kahwin, abaikan begitu saja isteri anda. Banyak benda benda kecil yang mudah dibuat tapi golongan wanita sangat suka. Contohnya, ingat tarikh harijadi, hari perkahwinan, hadiahkan bunga, hadiahkan anak patung atau hanya cakap "I Love U". Selain itu, perlu sensitif dengan kehendak seks wanita. Kalau tak nak malu sebab isteri curang, tiap malam puaskan isteri cukup cukup!

Namun, dilihat dari aspek yang lain, ini pula kes lelaki curang. Bab macam ini wanita tidak ada banyak benda yang boleh dibuat. Mengapa? Sebab lelaki kalau diberikan seorang wanita cantik, muda dan bogel di depannya, masa itu nafsu lelaki memang susah dikawal. Kalau betul betul ada golongan laki yang mampu menahan godaan ini, memang saya respect dia lebih dari Presiden Amerika Syarikat! Tapi, wanita boleh kurangkan kemungkinan dengan mengawal wang lelaki. Bila wang banyak di tangan lelaki, lelaki mudah menggunakannya ke atas wanita yang lain. Selain itu, isteri mesti pandai menjaga badan dan memuaskan nafsu suami. Lelaki tidak suka jika wanita jadi "mayat hidup" semasa bersetubuh. Tunjukkan reaksi, jerit, tunjukkan anda nikmati apa yang suami anda lakukan, jika anda betul betul menikmatinya! Buat apa malu malu?

Selepas melahirkan anak, masalah utama yang dihadapi ialah pantat wanita akan menjadi longgar dan tidak sehebat sebelum melahirkan anak. Tapi usah terlalu bimbang suami akan mencari yang lain. Jika terlalu mengongkong suami, kesan yang sebaliknya mungkin berlaku. Kesederhanaan yang paling penting. Tempoh selepas melahirkan anak sangat kritikal, ini kerana suami akan "kehilangan" pantat isteri untuk 40 hari. Awas, kalau mampu, tolong oralkan atau melancapkan batang suami agar tidak keluar mencari wanita lain. Bagi peminat setia sumbercerita.com, tentu pernah membaca suami yang curang dalam tempoh kritikal 40 hari itu.

Nampaknya saya seperti bercerita seolah olah saya ini mempunyai banyak pengalaman dalam alam perkahwinan. Sebenarnya, seperti yang pembaca maklum, saya hanya berusia 21 tahun. Bagaimana saya mengetahui sebegitu banyak perkara? Saya mengetahui semua ini melalui pensyarah saya. Puan Ayuwati mengajar saya banyak perkara tentang alam perkahwinan. Dia banyak memberi pesan tentang apa yang disukai dan apa yang tidak disukainya tentang suami dan kehidupan keluarga. Dari situlah saya belajar banyak perkara tentang alam perkahwinan. Tapi saya rasa tak bermakna kalau saya sendiri saja tahu tanpa menyebarkan kepada orang lain. Dari situlah lahir keinginan hati untuk menyebarkannya melalui halaman web sumbercerita.com ini.

Saya rasa cukuplah sampai di sini saja saya berkongsi pendapat tentang seks dan cinta. Saya juga pernah mencintai seorang perempuan. Cinta saya tidak berubah dari darjah 5 (11tahun) sehinggalah sekarang saya berada di tahun akhir Universiti. Sayangnya kerana cintakan dia saya tidak mahu mengganggu pelajarannya dan tidak pernah mengatakan "I Love U" kepadanya. Sehinggalah 2 tahun lalu dia berlepas ke Russia untuk buat course medical. Bagus juga, dia dapat course yang dia minati dan ditanggung oleh kerajaan. Tapi, seperti yang saya katakan, lelaki membezakan cinta dan seks. Lagipun selepas dia balik dari Russia 5 tahun kemudian, mungkin dia sudah ada teman yang lebih baik dari saya. Lupakan saja..

*****

Kepada makcik makcik yang "gersang" atau "subur tanah dibajak", anak dara, "gadis" yang belum berkahwin tapi telah menikmati seks, silakan contact saya di email. Setiap email pasti dilayan. Bagi anak gadis bawah umur 18 tahun, tolong jaga diri kamu baik baik. Dont do it until 18 years old, sebab undang undang akan mensabitkan kesalahan rogol ke atas lelaki yang bersetubuh dengan kamu. Tapi kalau setakat oral kamu sehingga klimaks 4-5 kali, saya boleh buat. Memang Lin dan Farah selalu saya buat macam tu. Puan Ayuwati juga enjoy my tongue. OK, sampai sini saja, jumpa lagi di cerita seterusnya.


E N D





Erotik Cerita
Cerita Indo
Lucah Story
Seronok
Gay stories
Home


© 2012 Sex Lucah
Kisah Lucah Melayu Terkini
Log in
Sign up
Subscribe (1)
Featured feeds